MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 11:09

Lang weggeweest

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Lang weggeweest

Berichtdoor Remigius » 16 maart 2009, 22:46

Heren, dames,

Sorry voor mijn lange afwezigheid, waarschijnlijk kennen veel mij niet eens meer, maar mijn laatste post was ongeveer in mid november.

Ik zat in Suriname, erna hard moeten werken om mijn verloren dagen op mijn werk in te halen, toen kerst, ervoor en erna veel verjaardagen en andere familieachtige bijeenkomsten..toen was het januari en toen nog meer feestjes, februari kwam nog steeds lamlendig en slecht weer. Tevens ernstige (mijn schuld) familie perikelen toen werd het Maart, de perikelen duurden en toen werd ik jarig en nu is het medio maart en ik krijg kuren met mijn Benz...net nu ik tijd begon te krijgen voro hobbies en oa het forum.

Eesrt excuses voor het nooit geplaatst hebben van de W123's die ik zag in Suriname, ze zijn er, in geringe aantallen en wat ik begrepen heb van een 'nieuwe' daarwoonachtige MB vriend..goedkoop in onderdelen! Het betere nieuws voor mij is dat ik in APril weer in Suriname ben, nu voor 'pleasure' en ik dus continu met mijn camera in aanslag lopen zal om de W123's aan te pakken.

Ik heb het zelfs zo gezet dat ik een auto huur daar..1x raden welk type dat wordt:-) Juist...een W123 200D uit 1983 . Dat wordt lachen door de jungle! Jullie gaan die fotos zeker te zien krijgen, erewoord.

Nou mijn W123 230 deed het redelijk goed in de winter..soms 1 op 5, vaker 1 op 5,5 en soms 1 op 6. Starten lopen hoewel soms met gepruttel..wederom een nieuwe verdeler en rotor eropgezet en 1x per 2 weken beetje wd40 erin en hij doet het altijd. Verder geen stress totdat nu mijn rechter voorrem olie lekt. Daar rijd ik al een tijdje meerond, maar wordt erger..in Techniek is er een tread geopend.

Verder hoop ik dat alles goed met iedereen is, alle mensen die ik ooit al ontmoet heb en iedereen die ik ken en (nog) niet ken.

Weet niet zeker meer of ik al een SU foto gepost had, maar voor de zekerheid doe ik er een bij.

Mooi land, mooie mensen en ik ben er snel weer.

Viva W123;-)

Remy <br><br>Post edited by: Remigius, at: 2009/03/16 21:49

Remigius

Re:Lang weggeweest

Berichtdoor Markparket » 17 maart 2009, 01:41

Hoi Remy,

Welkom terug!

Maar dat is toch geen W123??? Lijkt wel zo'n verd..de Laro!!!!!

Ik hoop dat het met je W123 in ieder geval weer in orde komt!
Markparket

Keer terug naar Van alles en nog wat....