Hoi,
Al een poosje een nare schade aan het rechter-achterscherm. Iets te krap langs een hek van betongaas gereden en de kleine uiteinden van dat hek over het hoofd gezien. Het trok een spoor van vernieling van mijn achterscherm naar een deel van de deur rechts achter. Zie de foto voor het beeld. Ik kwam er al snel achter dat er behoorlijk wat ellende onder die scheur tevoorschijn kwam en dat het hoog tijd werd om dit scherm verder te laten onderzoeken en te laten repareren. Eerst een bijna compleet achterscherm (origineel van een sloper en keihard) gekocht bij HCS in Bemmel. Verschillende beunen en verschillende bedrijven langs geweest voor prijzen en mogelijkheden. De beunen konden/ wilden niet en de gemiddelde prijs voor lassen en restaureren werd me toch iets te gortig.
Toevallig achter het adres van schadeherstelbedrijf Florence in Doetinchem van Omer Aydin gekomen en met hem een deal gemaakt. Ik kon de Benz maandag brengen en vandaag weer ophalen. Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over het resultaat. Hij wilde het scherm niet gebruiken, maar zelf stukken inlassen en afwerken. Twee jaar garantie op eventuele blaasjes en als klap op de vuurpijl had hij ook "even" een stuk van de dorpelkop meegepakt en gelast en netjes afgewerkt voor de zelfde prijs.
Kortom, zeer tevreden over (zoals het zich laat aanzien) vakwerk van een pas gestarte ondernemer. Heb je werk aan je Benz en woon je in de Achterhoek.... ik kan het adresje warm aanbevelen.
Groet
Frank