[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
laurens : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 22:54

laurens

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

laurens

Berichtdoor Laurens » 25 nov 2011, 12:02

hoi ik ben laurens en heb lange tijd een Mercedes W123 gereden voor dagelijks gebruik!

ben nog stteeds Mercedes rijder met nieuwer type!
groeten laurens
Laurens
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: laurens

Berichtdoor Sterretje1968 » 25 nov 2011, 16:45

Hoi Laurens,

Welkom.

In je profiel staat W123 200 1979 maar je zegt dat je een nieuwer type rijd.
Wat rijd je nu dan?
Sterretje1968

Berichtdoor Laurens » 28 nov 2011, 10:55

een hele fijne E280 van 2000
Laurens
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Laurens123 » 28 nov 2011, 13:16

Welkom naamgenoot!

Apart dat ik nooit die gebruikersnaam heb uitgeprobeerd, nouja, bij deze ben ik te laat. Mooie 200 heb je daar te koop, wel erg weinig gereden zeg. Manders, die naam zie ik vaak op Marktplaats voorbij schieten, familie?

Groet, Laurens
Laurens123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1978
Automaat: Ja

Keer terug naar Even voorstellen