door Wiebren240D » 19 dec 2009, 20:25
Hallo Andre
kijk nu eerst eens goed waar de leiding lekt.
en dan even met remreiniger de boel schoon spuiten en dan met lucht de boel droog blazen dan pas kun je echt zien waar het lek zit bij de plunjer of bij de aansluiting van de leiding op de plunjer.
en denk er wel om wel het zelfde systeem leidingen erop zetten want je hebt nu dat systeem op je auto zitten maar vind maar weer zo een systeem zijn verschillende van door Mercedes zelf ontwikkelt waarom.
ik denk dat Mercedes daar wel over heeft na gedacht.
elke hoge druk leiding heeft de zelfde lengte als je er nu 1 andere leiding van een ander systeem op wie zegt jou dat de leiding dezelfde lengte heeft je merk het gauw genoeg als je er een verkeerde leiding op de moter gaat dan onregelmatig loopen.
ik had het bij mijn ouwe W115/114 ook en ik wist hierin de buurt zo een kapotte 5 cylinder te staan heb ze alle 5 erop gezet en de moter draait weer mooi rondvoor mijn gevoel start de moter zelf beter ja waarom vertel het even.
maar toch nog suc6 met het probleem
met de groeten van Wiebren ut Snits