[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Leuk object voor de camperbouwers onder ons. : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 00:42

Leuk object voor de camperbouwers onder ons.

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Leuk object voor de camperbouwers onder ons.

Berichtdoor Semrick » 12 apr 2008, 21:00

Deze ex-brandweerauto kwam ik tegen op www.autoscout24.de
Misschien een leuk object voor de camperbouwers onder ons. En de vraagprijs van 32oo euro valt ook nog best mee.
Zie voor nadere info deze link. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lnlfrkgaz31p
Ik plaats hem hier en niet bij te koop omdat ik hem zelf niet aanbied en omdat het geen W123 is.
Maar ik wilde hem jullie toch niet onthouden. <br><br>Post edited by: Semrick, at: 2008/04/12 21:01

Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Leuk object voor de camperbouwers onder ons.

Berichtdoor alex240diesel » 13 apr 2008, 11:26

Sowieso een C rijbewijs voertuig. Maar wel een humor bakkie.
alex240diesel

Berichtdoor JantjeV8 » 15 apr 2008, 17:39

Lucht gekoelde 6 cilinder 4 takt diesel en zo goed als zeker een ZF 5 of 6 versnellingsbak.

Voordeel van een brandweer: weinig kilometers/draaiuren.
Verwarmde stalling en misschien zelfs permanente motorverwarming gehad, dus nooit geen koude starten.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja

Berichtdoor Hans230CE » 15 apr 2008, 22:18

En wat ook een voordeel van deze bak is, overal vlot voorbij de file met deze accessoires, al kan ik en Eric wel beamen dat dat nu juist soms heel dik tegenvalt, dat vlot.... Ze motten wel uit de weg willen voor je campertje

Sorry nu nog zelf gespoten, de spuiter had geen tijd<br><br>Post edited by: Hans230ce, at: 2008/04/15 22:18

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Berichtdoor Lode » 15 apr 2008, 22:42

Wat een gaaf model. Als ik een C-rijbewijs zou hebben en wat spaargeld was ik er direct achteraan gegaan. En ook lekker voor de camper-bouwers dat er een 2000 L watertank in zit. Alleen is de pomp kapot :P
Lode

Keer terug naar Van alles en nog wat....