Hallo allemaal,
Na het lezen van de anderen die zich ook even netjes hebben voorgesteld, ben ik van mening dat ook ik er maar aan moet geloven.
Ook kan ik u melden dat dit een hele zoektocht is geweest.
Bijna een jaar lang gezocht naar dit heerlijke exemplaar, met genoeg strijd maar vooral steun van het thuisfront whaha.
Stel je voor, keer op keer weer enthousiast mee moeten kijken op de pc of op locatie in de hoop dat die obsessie van haar ventje nu eindelijk verwezenlijkt wordt, heb ik haar nu eindelijk naar heel wat misbruikte oldtimers te hebben bezichtigt, gevonden
Met trots stel ik haar aan u voor.
Een W123 uit 1980, zwart van kleur, een hele mooie bruin lederen bekleding, dubbele spiegels in het chroom ,mooie originele wielen met zwarte wiel doppen en een mooi lopende 2 ltr. Diesel motor.
Natuurlijk koop je een oldtimer op de gok, er moest dan ook echt nog wel wat gebeuren aan haar.
Zo zijn er nieuwe banden opgeplaatst, uitgelijnd, gebalanceerd, nieuwe radio geplaatst, alle filters en vloeistoffen vernieuwd en hebben ze haar startmotor half gereviseerd omdat deze af en toe dienst weigerde.
Wat nog op het te doen lijstje staat :
reviseren van min stoel deze moet voorzien worden van nieuwe veren. (moet nog even zoeken waar)
Heeft ze een klein vlekje onder haar lak van de motor kap (niet storend maar uuuh ik weet het nu ..dus)
Loopt mijn motor nog steeds iets te duur naar mijn zin, namelijk 1 op 7 op een lange stuk. Dit moet volgens mij echt wel beter kunnen. Ik hoop dan ook op 1 op 10.
En het laatste een niet te vinden lekkage, water onder mijn stoel.
Maar zelfs met deze gebreken kan ik niet anders zeggen dat ik heel heel erg trots ben op mijn oude nieuwe W123.
Michel