[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ligt het nou aan mij of klopt dit niet? : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 23:21

ligt het nou aan mij of klopt dit niet?

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

ligt het nou aan mij of klopt dit niet?

Berichtdoor Leon » 26 feb 2008, 00:26

Kijk hier eens naar:
http://www.2dehands.nl/mercedes-benz-w1 ... 17725.html

Ik zie een W123. Op kenteken gekomen in 85.
Maar de binnenkant herken ik helemaal niet (W201/W124 dash?) handrem?
Ook nog ronde koplampen, terwijl je vierkante zou verwachten. Is dit gewoon een bij elkaar geraapte auto? Of is er een nieuw model ontdekt? :P
Leon

Re:ligt het nou aan mij of klopt dit niet?

Berichtdoor Govert » 26 feb 2008, 00:40

Dat interieur lijkt van een 190. Die zie je op een foto erachter staan.

De ronde koplampen zullen er wel later ingezet zijn (na beschadiging van de originele ofzo).
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 26 feb 2008, 00:54

yep is dasch van een 190 maar het stuur heb ik nooit in een 190 gezien maar wel in een W124 vanaf bj 91/92
Adrieaantjuhh

Berichtdoor Leon » 26 feb 2008, 01:04

ah! idd.. die interieurfoto is een andere auto.. dat zie je ook aan de kleur van de koets.

*leon zegt maar niets meer :)
Leon

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 26 feb 2008, 01:11

haha je moet eens beter kijken... ik heb er ook 5 minuten op zitten studeren... kijk eens naar de foto van de achterkant en kijk dan eens door de achterruit naar het dashbord.... dan zie je een normaal W123 klokkenconsole zitten... je moet wel goed kijken want erg veel licht is er niet in de auto... ze hebben gewoon foto's van het interieur van een andere Mercedes er bij gezet!

wat betreft die ronde koplampen dat zou kunnen kloppen, het is een 200, de mijne is uit 1983 en heeft ook ronde koplampen origineel...

adriaan
AdriaanVogelzang

Berichtdoor Weizengelb » 26 feb 2008, 12:08

Er klopt inderdaad iets niet, ik zie niks....

dan maar een fotootje van een armsteun inbouwen. Dat klopte wel, alleen hangt hij nu wat door dus ik zal die achterplaat er maar weer eens uithalen om te zien of alles nog goed vast zit of dat er iets anders aan de hand is (bv een geforceerde aanslagpen of zo...)
Misschien is het gebruikte metaal van deze nieuwe armsteunen wel wat te zwak...
we zullen zien!

Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972

Berichtdoor Weizengelb » 26 feb 2008, 12:11

ah nu zie ik wel wat, maar iets klopt er ook niet met het forum.
De wagen in de advertentie is inderdaad een W123. De interieurfoto is van een donkerblauwe W201 (190 type) uit de jaren 90.
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972

Berichtdoor Dionneke1963 » 26 feb 2008, 23:43

Dit gebeurt vaker bij handelaren. Niet echte internettypes en dan gaat er gewoon een verkeerde foto bij. Ik heb Dalhuisen & Fontijn (Weet eventjes niet hoe je het schrijft) er ook al eens op betrapt. Die bood mij een W201 Automaat aan. Geweldige foto's, ook van het interieur, maar er zat een versnellingspook in?

Soms foutjes, soms moedwillig en dan zeggen ze dat het interieur er op lijkt, maar geen foto's van hebben.
Dionneke1963

Keer terug naar Van alles en nog wat....