door Remigius » 09 apr 2010, 08:41
Heren,dames,
Was mijn 280CE even kwijt, maar LPG zit er nu in. RS Wouda in Wormer heeft het ingebouwd. Moet zeggen, (na 1e ritten), rijdt prima, ziet er strak uit, netjes gewerkt en rustige motor.
Ik heb de 'advertentie' van Marktplaats genomen dus 100liter tank, nummerplaat vulling (met los verloopstuk), 5 led schakelaar links van middenconsole (knap+strak ingebouwd!) en backfire beveiligt.
Tevens, een nieuwe originele MB uitlaat van voor naar achteren ingebouwd..dat is minder ($$$$$$!!!) maar goed,,ook die zit perfect+ ze konden het snel+netjes doen-was extra werk.
De wagen hangt wel iets door achter..zou er niet graag met 4 inzitten nu een een drempel nemen met 40km/u.
Enige wat wel paar gebeurde al..is dat motor afslaat bij stoplichten..als ik in zijn 4 kom aanblazen en in de remmen duik..de toeren vallen teveel terug en motor slaat af. Bij gewoon terugschakelen 4,3,2 dan niet.
Tevens had ik RDW steekproef, ze waren bezig toen ik aan kwam lopen..kreeg wat strikvragen over mijn chassisnummer e.d. (officieel komt hij uit 1976, maar is echt uit 81/82), maar geen problemen verder.
Groeten,
Remy