Mooi man al die reactie!:cheer:
Maar vandaag dus naar de garage geweest. Was echt benieuwd wat het zou gaan worden! Kom ik binnen, ja hoor, koffie, moet kunnen, toch? En zo kom ik even aan de praat en vertel uiteindelijk iets over Klaas uit Den Helder. Hij had het over een extra smering door een druppelsysteem. Ja, dat was bij een senoir nog wat bekend in zijn oren klonk. "Dat is iets wat vroeger nog wel gebruikt werd, maar weet niet zeker of het nog in de handel is". Zo kwam het tijdens een telefoontje naar zijn vertegenwoordiger, ook nog de vraag kwam over het plotseling uitvallen van de LPG installatie. "oh, dat is bekend" hoorde we hem zeggen. Wat blijkt, mijn LPG installatie heeft een membraan dat plotseling zomaar door uitzetting blokkeerd.
Volgende week wordt het vervangen. Garantie!
Zo is het gegaan en zo is het gekomen. Het was iets typisch voor het spul wat bij mij in de MB is gebouwd. Eindelijk is het probleem dan boven water gekomen.
maar nog wat over dat bijsmeringssysteem: Dat kost ongeveer 35 euro. En 1ltr. voor 8000 km. Werkt op vacuumsysteem (?) en is zo zuinig als je niet raust met je MB. Let wel, 1 ltr kost 13 eurootjes. Niet gek. Wat smering en koeling (toch?) is wat we nodig hebben bij LPG.
Nou tot zover nu maar. Moet nodig de tuin in, voordat het donker wordt.
Groetjes, en bedankt allemaal, Alex
Bericht gewijzigd door: Alex, op: 2007/04/20 19:02
Bericht gewijzigd door: Alex, op: 2007/04/27 19:36<br><br>Bericht gewijzigd door: Alex, op: 2007/04/28 18:09