Klopt, dat viel mij ook tegen. Ze rijden daar veel in de Autosan en in van die kleine karretjes, die soort Dacia/Renaults, de Logans. Ik kan je wel vertellen dat ze de W123 wel weten te waarderen, ze weten dat ze ontzettend goed zijn. Spullen zijn wel moeilijker te krijgen, zodoende hebben ze daar mijn startrelais dan ook maar gerepareerd daar in Marmaris, want het duurde te lang om er een te vinden.
In Marokko is het idd het W123 Walhalla, vooral leuk om ze eens van dichterbij te bekijken, vaak zitten er totaal andere achterbanken en stoelen in, het ligt vol met kleden en ze zijn vaak flink voorzien van decoratie. Ze rijden werkelijk overal en als ze met zijn zevenen zijn gaan ze pas rijden (voor de grotere afstanden dan).
Als je daar zelf met je W123 rijdt verwacht dan geen blije gezichten en zwaaien, ze vinden het daar heel normaal. We zwaaien hier als je in een Golf/Astra zit toch ook niet naar elkaar?
Zie ook dit topic:
viewtopic.php?t=1005&p=21874Zie hier hoe je een koelkast meeneemt in een W123 sedan!
Ik moet nog steeds eens een verslag maken van de reis, ben nu alweer een heel tijdje terug en het is nog steeds niet af