[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Materiaal dashboard??? Pvc toevallig? : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 23:49

Materiaal dashboard??? Pvc toevallig?

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Materiaal dashboard??? Pvc toevallig?

Berichtdoor Schavuyth » 18 mei 2012, 17:17

Ik vroeg mij af van welk materiaal het dashboard gemaakt is? Is dit bij toeval PVC?

Met vriendelijke groeten Joris
Schavuyth

Re: Materiaal dashboard??? Pvc toevallig?

Berichtdoor WJ15129 » 18 mei 2012, 17:24

polyurethaan denk ik.
Groeten van Willem uit Lelystad
WJ15129
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 250
Bouwjaar: 1979
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Schavuyth » 18 mei 2012, 17:42

Dat is pur, als in pur-schuim. Dat is denk ik de laag schuim die eronder zit. Maar is de, in mijn geval, blauwe bovenlaag dat ook? Gr
Schavuyth

Berichtdoor WJ15129 » 18 mei 2012, 17:56

Ja dat is ook pur. Bij dit soort onderdelen wordt in een mal als het ware een laagje pur gegoten en dat gaat dan naar boven schuimen en het onderste laagje blijft dan een aaneengesloten geheel zonder bellen. Er worden dus geen twee lagen op elkaar geplakt.
Dit is natuurlijk wel een pur soort die hier speciaal voor gemaakt wordt en niet wat je in de bouwmarkt koopt in een spuitbus.
Groeten van Willem uit Lelystad
WJ15129
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 250
Bouwjaar: 1979
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Schavuyth » 18 mei 2012, 18:16

Ah oke op die manier! Wat ingenieus! Maar daardoor zijn scheuren ook een stuk moeilijker te repareren!

Gr joris
Schavuyth

Keer terug naar Interieur