Zo als beloofd hier nog het verslag van 14 Juni2009 waar van Ad ( Bendendijker ) mij gisteren het boekje overhandigde.
Dit boekje zal ik ook nog in scannen heb het gelezen, en dit is zeker de moeite waard om het hier online te zetten.
Veel plezier met het verslag van 14 Juni 2009,
Beste Benzers,
Op Zaterdag 14 juni 2009 was ik uitgenodigd om te gidsen bij het 125 jarig bestaan van het Haags gemeente archief en 75 jaar bestaan van de Citroën Traction Avant.
Ons lid Benedendijker, Ad van Wassenaar had mij gevraagd mee te rijden in zijn Citroën Traction Avant uit 1958 om hem door Den Haag te loodsen en de passagiers iets over Den Haag en bepaalde lokatie's te vertellen.
Het Haags gemeente archief en de Citroën TA club afdeling Den Haag hadden alles uit de kast getrokken om dit tot een mooi evenement te maken.
Het doel van deze rit was dat Opa's en Oma's de jongere vertelde over Den Haag destijds achter in de Citroën TA.
Overal in Den Haag staan bilboards met met oude foto's van de lokatie TOEN! Hier aan was de rit gekoppeld en kon je de situatie van TOEN & NU herleven.
Ik zal bij diverse foto's een kleine toelichting geven.
Groet, Arno