Jurgen, is het een leuk idee om de stammtisch nog eens ter sprake te brengen? Je weet wel, ergens midden in het land een vaste plek, zoals Duitse clubs vaak organiseren. Bij een hotel, lekker eten, drinken, praten en zelfs overnachtingsmogelijkheden. Lijkt mij erg leuk en ook ideaal om een verhaal zoals jij hebt, te vertellen. Beamers hebben ze daar uiteraard.
Bovendien ken ik steeds meer mensen met 123's uit het Noorden en zullen we vast samen rijden om de beurt, wat gezelliger is natuurlijk.
Enfin, kun je wellicht een poll maken hierover? Ben wel benieuwd.
En natuurlijk jij heel erg welkom terug Jurgen. Als je de verhalen van Markus Besold wilt evenaren, ga dan vooral hard door, want hij heeft zijn reisritme weer te pakken. Volg het maar op braunerbenz.de, dan zie je dat ie nu in Midden Oosten is!
Fantastisch ver ben je gekomen ook. En ogenschijnlijk probleemloos. Ik vind het verhaal van die auteur Jeroen Bergeyk tegenvallen, saaie schrijver, weet het gevoel niet over te brengen. Alleen deze bijdragen van jou zijn al meer waard. Ook omdat jouw houding tegenover de bewoners die je er tegenkomt mij heel positief en prettig overkomt. Wat een reis Jurgen, maar ben ik de enige die toch wil zeggen dat ik het zonde van je auto vind? Moet je je interieur eens zien...
Maar ja, je rijdt nu wel in een wagen met een verhaal en dat is je wellicht evenveel waard als een nieuwstaat.
Ik neem ook aan dat het fijn is weer bij Melissa te zijn, haar instelling je te laten gaan in je doen en laten daar, lijkt me erg stimulerend voor je geweest.
Groet Topasbrauner Job