He daar!
zo, ik ben nu helemaal into PPO! Was even spannend maar nu wil ik meer meer meer,haha!
Bij de AH had ik zonnebloemolie van de Euroshopper voor .60 cent per liter. Was daar toch voor boodschappen en nam dit dus ook even mee.
Was eerst nog bij de Lidl maar die had alleen frituurolie in 2.5 liter en dat durfde ik nog niet aan.
heb trouwens een dirk vd broek achter mijn huis waar ik binnenkort ook eens ga buurten welke smaakjes PPO ze hebben.
Ik tankte dus ZBO en voor .60ct. Grappige was dat ik eerst nog even een trechter moest kopen, dus even langs shell, daarna bij de parkeerplaats de trechter erin, klep open en 10 flessen erin gegooid.
Was best spannend om bij de concurrent Shell je eigen auto vol te gooien met slaolie en de shell te ontwijken, haha!
Wil eigenlijk dan naar 5 liter blikken ofzo want erg praktisch is het niet, nu zo voor de proef wel erg leuk natuurlijk, maar even tanken en dan 60 flessen erin gooien is geen pretje...
Ach ja, het milieu, natuurlijk!
Helaas blijft het wel nog steeds voor bijna alle Pöl rijders onduidelijk hoe het werkt met de accijns wetgeving etc...
Ach, al zou je het alleen al doen om je motor en tank even schoon te rijden