door 230ce_123 » 14 nov 2008, 23:53
Ja, vanzelfsprekend is mij dit wel bekend, ook ik vind het belangerijk dat er veilige auto's op de weg rijde, en ik zie mij coupe als mijn 2de vrouw die ik goed wil verzorgen! Maar op het moment dat ik twijfel over de nieuwe/andere of gepolijste/gedompelde velgen dan kies ik er bewust voor om 2de hands banden erop gezet, de banden michilins hebben 5mm profiel en zijn goed! En 35 voor 2banden incl balanceren, is spotgoedkoop! En voor nu ben zojuist effe naar buiten gegaan om even een rondje te rijden, op het moment dat dat ik helemaal naar links of rechts stuur dan lijkt het alsof de velg hier tegen aan komtHet enige wat ik zeer binnenkort nog moet doen is de schokbrekers vervangen; een koopje 92,- 4stuks via ebay, deze hoop ik volgend weekend te vervangen, ook meen ik dat het wel goed is om de vloeistoffen te vervangen de olie is niet heel zwart maar gaat wel die richting op, lang niet vervangen; natuurlijk olie/lucht/brandstoffilter, ik heb de auto heel goedkoop aangeschaft en ben ondertussen achter gebreken gekomen die ik wel kan verhelpen, ga er absoluut een hoop geld in steken want het is gewoon mijn auto ben er al jaren verliefd op en eraan gesluteld heb ik nooit, hoe dan ook is het al een tijd geleden dat ik heb gewerkt als 2demonteur, 15 tot mijn 20ste , opleiding net niet afgerond 0,2 punten maar oke het moet goed of niet, kreeg last van m ijn rug en heb een carriereswitch gemaakt naar software voor het bankwezen, financial planning, zoals men dat noemt..ben nu ondertussen 25
Maar voor nu zie ik mijn coupe als mijn hobby sleutelauto waar ik dolgelukkig mee ben, ik heb bijv ongelooflijke zin in de workshop klepstellen waar ik me nog voor moet aanmelden, moet dit uberhaubt? het is namelijk al een hele tijd geleden dat ik een set kleppen gesteld heb!<br><br>Post edited by: 230ce_123, at: 2008/11/14 23:28