[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Modelbouwers gezocht nieuwe RC competitie 2009 : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 00:27

Modelbouwers gezocht nieuwe RC competitie 2009

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Modelbouwers gezocht nieuwe RC competitie 2009

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 apr 2008, 19:13

Beste modelbouw vrienden,

Ik ben bezig om een airboot model in serie te gaan maken. Het gaat er ongeveer als volgt uit zien, bovenbouw vliegtuig zonder vleugels. Onderbouw catamaran. Zo kan u zich een voorstelling maken. Aandrijving gloeiplug brandstofmotor met vliegtuig propeller.

Nu ben ik opzoek naar modelbouwers die dit in de zomer van 2009 met mij in competitie willen gaan doen. En hier een leuk evenement van willen gaan maken.

Ik lever de polyester casco's met de restrictie's van motoren of eventueel met motor, uitlaatspruitstuk en uitlaat. Verder kan een ieder die hier aan mee doet binnen de gestelde afmeetingen net als in de Formule 1 zelf zijn model tunen, vormgeven en kleurstelling zelf bepalen.

Ik zal er zorg voor dragen dat de basis kit in het najaar leverbaar is!

Het word de sensatie van 2009, denk aan evenementen in de vijvers van grote stadsparken!

Ik plaats nog geen foto's zodat niemand dit nog kan namaken.

Meld je aan via arno@classicoldtimeradvies.nl

Ik hoop op een leuk startveld in 2009

Vriendelijke groet,
Arno Langendam
250petrolgrun

Re:Modelbouwers gezocht nieuwe RC competitie 2009

Berichtdoor Topasbrauner » 30 apr 2008, 21:25

?? Alles ok Arno?
Topasbrauner

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 apr 2008, 23:13

Ja Job alles ok, Dit word een groots evenement met jankende motoren 18000 toeren per minuut. expansie uitlaat geweldig de Motoren die ik ga leveren zijn van Itliaanse makelij dus dat belooft wat jajaja huilen zullen ze die motoren op vulle toeren.

Kijk maar eens naar de foto. Alleen gaan we voor een ander uitlaatspruitstuk, uitlaat en sportgloeiplug.

Groet, Arno

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 apr 2008, 23:58

Zie hier een inpressie van wat ik bedoel. En dan is dit er nog maar 1 die herrie maakt. Stel je voor met een stuk of 10 a 20 in het water.....

Mijn model ziet er wel spectaculerder uit.

http://nl.youtube.com/watch?v=Sq3T7sdJZ ... re=related

Groet, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 01 mei 2008, 00:30

Kijk her eens naar voor de snelheid en het geluid.

Goede beeld kwaliteit!

http://nl.youtube.com/watch?v=pBWR9pvPN ... re=related

Groet, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor JantjeV8 » 01 mei 2008, 10:55

Leuk initiatief Arno, prachtige hobby.
Zelf heb ik een paar vliegtuigen, maar al een paar jaar ongebruikt. Het is een serieuze bezigheid waar veel tijd en geld in gaat zitten.

Destijds ben ik ook begonnen zelf een vliegtuigmotor te maken. Het is een 7 cilinder, 7 x 10cc 4-takt. Ik ben er een behoorlijk eind mee, maar het is een meer-jarenplan aan het worden.

Maar hoe dan ook Arno, auto's, boten, vliegtuigen, je komt in een prachtig techniek wereldje terecht.

JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor 250petrolgrun » 01 mei 2008, 11:03

Ha die Jan,

Ik doe al sinds 1980 (sinds mijn 14e ) aan modelbouw met tussen pauze. Heb veel auto's en boten gehad en 2 vliegtuigen.

Maar deze laatste sensatie is echt gaaf, een watervliegtuig zondervleugels zeg maar. Ik probeer het budget wel dragelijk te houden denk aan totaal max €2000,- euro voor de hele kit.

Dan heb je wel de Boot, Motor, Expansie uitlaat, Uitlaatspruitstuk, Zender, Servo's, Propeller, Startmotor en nog wat kleine spullen. Als ik alles op rails heb kan je zelf je kit samen stellen. En kan je bijvoorbeeld alleen de romp kopen. Want als je nog een start motor hebt enz enz hoef je dit natuurlijk niet te kopen.

P.S. Wat jij aan het maken bent gaat voor mij te ver! Ik koop gewoon een kant en klare motor. Heel knap Jan dat jij dat kan.

Groet, Arno<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2008/05/01 11:05
250petrolgrun

Keer terug naar Van alles en nog wat....