[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Moeren op dakdragers/reinigen chroom : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 15:33

Moeren op dakdragers/reinigen chroom

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moeren op dakdragers/reinigen chroom

Berichtdoor DonEasy » 01 apr 2009, 23:14

Ls,

Dit is eigenlijk een dubbele vraag. Ik heb voor mijn t originele dakdragers op de kop getikt. Keurig netjes met slot, doen het prima. Nu zitten er alleen wat moeren op de dwarsliggers, drie in totaal. Weet iemand waar die voor dienen? Om bijvoorbeeld een moderne skibox te monteren zitten ze in de weg dus ik denk erover ze af te slijpen. Iemand een idee?

En welk middel kan ik het best gebruiken om het chroom te reinigen en te poetsen?

Groeten van Etienne
DonEasy
 


Re:Moeren op dakdragers/reinigen chroom

Berichtdoor Hans230CE » 02 apr 2009, 16:04

Hangt er van af wat je bedoelt met kuisen, zijn ze roestig of gewoon vuil. Bij het laatste een gewone polish, dat doet het wel. Maar over merken en hun al dan niet goed werken, kan je een appart forum vullen voor het eerste, de roest zou ik persoonlijk een zeeeeer fijn schuurpapiertje gebruiken en daarna een dremel met een pasta.

Wat die bouten betreft, misschien brengt een foto opheldering, want nu is het zo vaag.
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Moeren op dakdragers/reinigen chroom

Berichtdoor DonEasy » 07 apr 2009, 18:56



DonEasy
 


Re:Moeren op dakdragers/reinigen chroom

Berichtdoor DonEasy » 07 apr 2009, 18:57

Dit is de foto van de originele dakdrager. Die bouten zaten mij danig in de weg bij het plaatsen van een skibox. Weet iemand waar ze voor dienen en of ik ze gewoon weg kan slijpen of juist moet laten zitten.

Groeten van Etienne
DonEasy
 


Re:Moeren op dakdragers/reinigen chroom

Berichtdoor Hans230CE » 07 apr 2009, 22:50

Toch eens in contacy komen met de vorige eigenaar. Ze zullen we een doel hebben gehad! Beter even vragen voor het slijpen.
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten