[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
MoniqueHendriksKee : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 13:19

MoniqueHendriksKee

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

MoniqueHendriksKee

Berichtdoor MoniqueHendriksKee » 19 feb 2013, 23:53

Hallo Allemaal,

Ik ben Monique Hendriks-Kee en sinds 1,5 jaar trotse bezitter van een stoere W123 wit met de mooie chromen lijstjes.
Ik heb een hele tijd modern gereden maar toen ik mijn huidige man leerde kennen ben ik besmet geraakt met het oldtimer virus. Na een Volvo amazon die na opknappen weer net zo hard begon te roesten zei mijn man: kijk maar eens naar een net nog oldtimer. Wellicht hadden ze in die jaren beter staal :D

Niets uit begin tachtig deed mijn hart sneller kloppen totoda tik de W123 zag met zijn ronde koplampen en nog lekker wat glimmende lijstjes. Een goede zoeken voor een redelijke prijs was nog een hele uitdaging... Maar gevonden.

Omdat we nu en dan moeten sleutelen maar veel vragen hebben zijn we op dit forum terecht gekomen het afgelopen jaar. Nu maar eens registeren ;-)

Groet, Monique
MoniqueHendriksKee
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: MoniqueHendriksKee

Berichtdoor Maikel » 20 feb 2013, 09:05

welkom Monique, veel plezier hier!!!!!
Waar zijn de foto's ?
gr
Maikel
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: MoniqueHendriksKee

Berichtdoor Quinten » 20 feb 2013, 09:58

Hoi welkom,