Hallo mensen,
Een triest bericht, ik ben bang dat mijn Topasbraune met spoed naar de hartchirurg moet.
Op weg terug van Berlijn naar huis ben ik bang mijn 55PK motortje verloren heb bij Hannover. Keurig 115km/h als altijd, net 700km terug nieuwe olie en klepspeling en opeens een luid takketakketakketakketak uit de motorruimte. Gelijk gestopt op de vluchtstrook natuurlijk, waar ie mooi bleef lopen en de olie druk op 3 bleef. Geen rook oid. Goed, maar verder naar een P dan, want ze jagen je daar voorbij met over de 200km/h.
Via het klassiekerlidmaatschap van de KNAC gelukkig alle hulp gegarandeerd. Na een tijdje voor de ADAC de motor nog even gestart en dat ging probleemloos. Stationair is het niet eens hoorbaar. Olie nog mooi op niveau, water zag er ook goed uit. Afgesleept, tijdje wachten, huurauto mee naar huis en vanochtend een lelijk gezicht voor m'n deur, waar is m'n topasbraune nou
Nu staat ie daar in Peine in de regen te wachten op zo'n zware sleepkabel aan z'n oog en het hobbelende transport tussen alle ongezellige gestrande wagens met kapotte computers.verdorie
Ik hoop dat de afdeling chirurgie goede resultaten kan boeken als ik hem hier weer heb staan, anders vrees ik dat er een nieuw blok in moet. Iemand iets liggen?
Job,<br><br>Bericht gewijzigd door: Topasbrauner, op: 2007/01/08 10:21