nou.. de "inbouw" stelt geen reet voor.
Nouja, een klein reetje dan. Ik kwam er na veel prutsen achter dat het vorkje onder de verdeler maar op 1 manier past (anders krijg je de verdeler er niet goed in, en schiet het vorkje er weer uit), en dan zit de verdeler 180 graden verkeerd om. Dus, veertje los, pennetje eruit getikt, vorkje 180graden omgedraaid, pennetje weer terug, veertje er weer op.
Wat heb ik gedaan:
1. nieuwe blue coil bobine (had ik nog liggen) zonder voorschakelweerstand aangesloten
2. motor met cilinder 1 op bdp gezet
3. oude verdeler eruit, nummertje bekeken, curve op de 123ignition aangepast.
4. nieuwe verdeler erin (en dan vergeten we even het prutsen)
5. nieuwe verdeler met de + op de bobine aangesloten
6. 123ignition heeft een ledje die de "fire" aangeeft, dus draaien totdat ledje brand.
7. vastzetten en schakeldraad aangesloten op bobine.
8. verdeelkap erop, bougiekabels aangesloten
8. starten en lopen
9. lamp erbij gepakt, stationair op 14 graden en met 1500 toeren op 16 graden gezet.
Video erbij:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8770&hl=nl
What's next? De carburateur in orde maken. Heb bij Marcel Kappen een pakkingen / revisie setje besteld en dan maak ik van de 3 carbs die ik heb liggen 1 goede. Eens kijken hoever ik kom; open in nog wel een nieuw topic over
<br><br>Post edited by: leon, at: 2008/05/21 10:47