[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
nieuwe achterdemper : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:17

nieuwe achterdemper

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

nieuwe achterdemper

Berichtdoor Citrobenz » 25 aug 2010, 18:33

Toen we zaterdag terug kwamen van de oldtimerdag in Ruinerwold maakte de auto van mijn zoon een verdacht geluid.
Ja hoor de demper was niet meer helemaal dicht, dus maar een nieuwe besteld
Hij staat momenteel te koop dus dan moet het wel goed zijn. Een beetje dichtsmeren daar zijn we niet van

Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:nieuwe achterdemper

Berichtdoor Citrobenz » 25 aug 2010, 18:36

Ach en zo duur is zo'n demper niet
Met de korting er af en incl. BTW was ik 77 euro kwijt

Dat valt dus wel mee. Laatst sprak ik iemand die moest bij de beunhaas 150 euro voor zo'n demper betalen
Zo zie je maar, altijd uitkijken

Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor 250petrolgrun » 25 aug 2010, 19:11

Dat is goeie koop Henk!

Dan kan de toekomstig eigenaar hier ook weer van genieten!
Dit doe je goed, je zou ze de kost moeten geven die met GUNGUM aan de gang gaan!

Groet, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor Quinten » 25 aug 2010, 21:05

Tuurlijk, gaat er gewoon een nieuwe demper onder!

Mijn ervaring is dat marktplaats de beste manier is om een auto te verkopen, trouwens lukt het soms makkelijker gewoon met een briefje langs de straat.
Quinten

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto