Ik zit al een paar dagen "mee te lezen" en denk iedere keer : O ja, ik moet me nog even voorstellen ....
Nu eerst maar even doen dan ...
Ik heet geen Paul, maar Gerrie. Forumnaam geleend van 1 van mijn favourite bands die toevallig ook nog een ster op zijn gezicht heeft ... (vandaar)
Ik ben sinds dit weekeind eigenaar van een 200D automaat !
Ik ben er helemaal weg van ! Alles is groen voor mij helemaal Mercedes ! Heb ooit als 10 jarig jochie meegereden in een nieuwe, en dat is me nog altijd bij gebleven.
Nu heb ik er dan zelf 1 !
Dit is hem :
De kroonkurk wielen haal ik er af, de originele stalen velgen met wieldoppen komen er weer op !
Motor loopt en start geweldig, automaat schakelt een beetje laat (vind ik) en heb ik net al even over zitten lezen, is een kwestie van afstellen zoals ik lees.
Ik zal jullie hier en daar nog wel lastig komen vallen, maar ga echt proberen eerst goed te zoeken, alvorens alle vragen van de bekende "nieuwkomers" weer opnieuw te gaan stellen.
Extra info : Deze Benz is mijn 3e Mercedes, eerst had ik een 190E automaat, daarna een C180 automaat.
De Benz is mijn 52-ste auto {oeps} Verder veel Opels, BMW, Renault en USA auto's gereden.