hoi allemaal,
zoals sommigen van jullie al weten, moet ik maar eens nieuwe verstuivers bestellen...
ik heb op een site die Govert gaf:
http://www.kerzendorf.net/martin/Mercedes/einsprit.htm gekeken, en daar staan de volgende gegevens voor mijn auto:
modell: 200D (W123)
baumuster.typ: OM 615.940
kW/PS: 40/55
bauzeit: 07/76-02/79
nummer (Bosch): 0 434 250 011
nummer (Mercedes): 000 017 28 12
typformel: DN 0 SD 1510
wärmeschutzscheibe (??? wat is dit?, dat hitteplaatje?): 2 430 501 009
na verhitte discussies over Dieselsend.de wil ik ze toch wel bestellen daar. kom net van de telefoon met de Mercedes dealer, die vraagt 105 euro per stuk
dusss....wat ik niet snap is het volgende: hij (van de dealer) zegt mij dat dat nummer wat ik gaf van die site, dat dat een deel van een hele verstuiver is. ok...dan heb ik nu van hem het volgende artikelnummer gekregen (een hele verstuiver): 002017222/80
p.s. misschien is dat omdat dat een ´setje´ is met een gloeiplaatje erbij (??)
ik kom er gewoon even niet meer uit...een (lange) zoektocht op internet naar die artikelnummers enzo levert mij niet veel op...hoewel het wel grappig is dat een chinese onderdelen gigant (
www.china-lutong.com) mij vertelt dat een bosch onderdeel met het bovengenoemd nummer voor een Nissan bestemd is
...die Russische site met al die onderdelen, daar kwam ik niet uit...(ik kan een heel klein beetje cyrillisch lezen, maarja..)
dusss..wie oh wie kan mij even helpen? ik wil erg graag die verstuivers bestellen...en ja, dus bij dieselsend (want er zijn ook gewoon goede ervaringen mee), maar ik weet niet wat ik moet bestellen...
help?
groeten
Pieter
p.s. ga deze week nieuwe (tweedehands) voorbanden erop zetten, uit laten lijnen...ben benieuwd, kan ik daarna eindelijk mijn stuur eens rechtzetten...
Bericht gewijzigd door: Pieter, op: 2007/05/07 10:16<br><br>Bericht gewijzigd door: Pieter, op: 2007/05/07 10:26