door Barrytdt » 26 aug 2007, 15:09
Beste clubleden,
Ook ik heb enige vraagtekens bij mijn niveauregeling. De olie was donkerbruin/ zwart gekleurd, en ik heb deze vervangen. Bij zware belasting word de auto een beetje maar niet helemaal op het goede niveau gezet. Na het stilzetten van de auto met zware belasting, ligt de uitlaat zowat op de grond. Na het starten en minutenlang stationair laten draaien gebeurt er nog niets, maar na een stuk te rijden komt de auto ongemerkt omhoog, maar nog niet op het gewenste niveau. Als de wagen onbelast is staat hij op het juiste niveau en blijft ook zo staan. Het hendeltje op de drukregelaar is met veel kracht te bewegen en dan stijgt of zakt de wagen wel, maar zakt weer naar het niveau waar het stond, bij loslaten van de hendel. De auto veert naar behoren, behalve kort na het beladen omdat dan de auto nog te laag ligt. Als ik de topics over dit onderwerp aan het lezen ben, zou de keerring van de pomp lek kunnen wezen, maar ik ben benieuwd, of dat gepaard gaat met de symtomen die ik net beschreven heb.
Met vriendelijke groet,
Barry<br><br>Post edited by: Barrytdt, at: 2010/02/25 11:23