Hoi,
Ik heb dik jaar geleden mijn W115 bij Goslinga te Leeuwarden laten behandelen met Dinitrol producten!
Dit was ten eerste veel te duur en ten tweede zeer, zeer slechte behandeling! Je wilt niet weten hoe ik mijn auto terug kreeg. In de folder staat dat de auto net in de was gezet weer op je staat te wachten. In de praktijk een vieze gore auto die onder de bruine Dinitrol troep zat. Motorblok en cardan as waren mee gespoten waardoor er onballands ontstond! Wielkassen zeer slordig en niet strak. De binnen bekleding zou netjes verwijderd worden, waarna de deuren behandeld zouden worden (had zelf de 2 voorste al verwijderd), maar overal waren op zeer grove wijze gaten geboord in de onderkant van de deuren (ja, ook de 2 voorsten)!
Bij diverse gaten waren de afdoprubbers vergeten en de plaatsen waar de stempels van de brug hadden gezeten, waren onbehandeld, enz, enz,enz!
Haar volgens afspraak terug gebracht om alle punten na te lopen, auto vervolgens 3 weken kwijt geweest en toen ik haar mocht ophalen, was er niet 1 punt verbeterd, met andere woorden 3 weken niets aan gedaan!
Ik moest toen van de eigennaar beslist betalen anders kreeg ik mijn auto niet terug! Tsja wat moet je dan, uiteindelijk 100 euro "korting" gekregen, maar nog 700 euro betaald (met enkele spuitbussen dinitrol erbij).
Later heb ik nog las werkzaamheden aan de auto moeten doen en ontdekten we op vele plaatsen niets, nada, njente dinitrol produkten in verschillende holle ruimtes!
Kortom nooit heen gaan! Het produkt Dinitrol is wel een heel mooi en goed middel dus kijk waar ze dit nog meer gebruiken!!
Wat ik dus straks met mijn 230TE ga doen?? Alles zelf (zie topic van JanBenz1 lijnzaadolie met ML) weet ik zeker dat het goed gedaan wordt en met respect voor de auto
en veel goedkoper!!!!
Succes J