@ Jerommeke, Ja dat blad had ik ook meteen gekocht toen ik al op zoek was! Gisteren ook nog even ingekeken, ik verslindt nu alles over de 450!;)
@ Lode, Tja die Radio leek mij ook origineel maar blijkt toch nieuwer te zijn. Er zit zelfs een code in die ik niet heb en hij doet het dus niet
Maar ik ken ook wel die eerste Becker mexico 2000 (elektronisch), die zien er ook zo uit met nog wat meer knoppen, die heb ik zelfs nog 2 stuks liggen!:woohoo:
Misschien bouw ik er dus wel zo eentje in, dat nieuwerwetse gedoe met code's houdt toch niemand tegen om je ruit in te slaan...
Ik heb er niet zo hard mee gereden 170km/h denk ik, hij trekt wel goed door hoor, je voelt wel dat er kracht achter zit! Uit stilstand is het vlot maar niet dat de wielen als eengek gaan slippen (alleen als er wat zand ligt of water of zo).
Er zit dan ook 205/70 R14 onder, dat heeft al aardig grip!
Ik vind dit ook een schitterende kleur, toen ik klein was stond er bij mijn ouders in de buurt altijd een schitterende 280SE in deze kleur met ook creme interieur, vond ik altijd zo'n mooie auto!!
Een 6.9 is natuurlijk echt beestachtig, maar ik ben wat schuw voor alle speciale onderdelen op zo'n wagen. Vast wel mooi om te rijden. Maar dit is voor mij ook al erg prettig
Groetjes,
mathieu