[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Ohoe geluid : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:26

Ohoe geluid

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Ohoe geluid

Berichtdoor Tinus60 » 16 aug 2010, 18:12

Ja honden het is een ellende, ik heb een pekinees en dat is een killer,die moet je ook niet bij je auto hebben als je aan het sleutelen bent.
Maar gelukkig ben je dat oehoe geluid kwijt en met een beetje trilling
wen je wel aan, dat schuur geluid gaat ook wel weg als het maar lang genoeg schuurt. hahaha

groet,
tinus60
Tinus60

Berichtdoor Semrick » 16 aug 2010, 18:35

Ik zei het al he, schokbreker.
Misschien een tip voor de volgende keer (die je zelf waarschijnlijk ook al wel weet):
Bij het werken aan een auto die op de krik staat altijd even voor de veiligheid een assteuntje plaatsten.
Voor hetzelfde geld had je er onder gelegen en had de Deense dog de auto van de krik gesprongen :-(
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik me er ook wel eens schuldig aan heb gemaakt....
Gelukkig maar dat ik een Jack Russel heb. ;-)
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Tinus60 » 16 aug 2010, 23:36

quint250

Je weet wel hoe je een bougie er in moet draaien want het ging allemaal niet zo lekker met je schokbreker.

Dit krijg je erbij in België. hahaha

tinus60

Tinus60

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto