Vandaag naar aanleiding van dit topic ook maar eens de servo ververst.
Ik heb een 230E en die geeft in de Hardbase inderdaad geen hydrauliekfilter voor de servo op,elk ander type W123,W124 of W201 geeft hem wel,dus gewoon besteld op basis van een 200,krijg je ook filter HX44.
Deksel van stuurpomp zit met een vleugelmoer vast,echter hieronder geen moertje die het spiraalveertje tegen houdt,maar een veerclipje,is ook eenvoudig te verwijderen.Ik heb het potje leeggezogen met een rem ontluchtingspomp.
Het originele filter zat er nog in,dus het mocht wel een keer.
Nieuwe filter erin en afgevuld met rode ATF type D,paar keer heen en weer sturen met de wielen van de grond en klaar is kees.
Ik merk geen verschil met sturen,was al perfect,maar het gaat om het idee.
Overigens,mijn pompnummer begint met 116......
Meteen de remvloeistof ververst en dat merk je wel,pedaal is lekker stevig en staat mooi bovenin,het voelt minder sponzig aan.
Verder alles ff nagekeken na al die pekelzooi,maar alles was verder perfect in orde vanonder,wel 2 nieuwe wisserbladen gemonteerd.
Hier het oude filter: