[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Onderdelen : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 22:37

Onderdelen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Onderdelen

Berichtdoor Dromer » 25 dec 2008, 20:28

Beste mensen,

ik verblijf momenteel in Polen bij mijn schoonouders. Er rijden hier spaarzaam 123's rond (vandaag nog langs een 200D gelopen die zuchtend en kreunend op gang kwam om even later al soepeler draaiend voorbij te tokkelen) maar er worden wel wat onderdelen aangeboden. Ik vraag me af of bepaalde onderdelen door ons clubleden erg gewild/gezocht zijn dan kan ik tzt (ik kom hier minimaal een keer per jaar) eens een oogje openhouden. Hoewel men hier niet zo gecharmeerd is van oude auto's wemelt het hier van de handelaren in auto onderdelen, garages, sloperijen etc. Zelf heb ik helaas nog geen Benz maar tzt kan er naar verwachting nu en dan wel onderhoud aan worden gepleegd hier.

Maar goed in de plaatselijke via via zag ik een advertentie waar een motorkap werd aangeboden voor 15 euro dat is erg goedkoop lijkt me. Maar goed je moet het eerst zien of het wat is en misschien is het eerder als vergiet dan als motorkap bruikbaar.

Anyway, geef maar eens wat ideeen voor gezochte onderdelen!

Alvast bedankt, groet,

Dromer
Dromer

Re:Onderdelen

Berichtdoor JantjeV8 » 26 dec 2008, 19:33

Nette hemelekleding voor een T-model zonder gaten en scheuren, 25 euro moet genoeg zijn.
Normale blanke voorruit, 20 euro??
Blauw dashboard, 20 euro??
Ben benieuwd, laat maar iets weten.

Volgens mij zijn er hier meer die een blauw dashboard zoeken.
Verder kan er wel belangstelling zijn voor originele voorschermen en deuren in goede staat.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor 300TD W123 » 26 dec 2008, 20:53

Hallo

Achterlichten in goede staat T model? Wat vragen ze er daar voor???

Met vriendelijke groet Mark
300TD W123

Berichtdoor Leon » 27 dec 2008, 00:56

oeh ja.. blauw dashboard benzine 1e type
reservekanister voor in het reservewiel
"slijtage" delen zoals steekassen en stuurhuizen zonder speling
123 sterren (dus geen imitatie W201 sterren)..

kom maaaarrrrr :)<br><br>Post edited by: leon, at: 2008/12/26 23:59
Leon

Berichtdoor Dromer » 05 jan 2009, 16:53

Dank voor de input mensen.

We zullen eens kijken.

Gezien de erbarmelijke staat van de zeldzame W123ers die hier nog rondrijden zijn goede interieurdelen hier ook zeldzaam denk ik.

Beloven kan ik sowiezo niets en we hebben wat geduld nodig.

Zodra ik iets meer weet zal ik de bevindingen hier uiteraard posten.

Ik wil niet op zaken vooruitlopen maar toch even twee zaken: ten eerste ligt het niet in mijn bedoeling in onderdelen te gaan handelen. Hooguit zal het gaan om jullie als mede clubleden en tzt mijzelf als ik een W123 bezit (dit is nu helaas nog niet het geval) mede te kunnen helpen aan betaalbare onderdelen onder het clubmotto: 'elkaar met raad en daad terzijde staan'. Een onkostenvergoeding, niet zozeer voor mij als wel voor mijn schoonvader die daar tijd in zou kunnen steken als wel het vervoeren van zaken naar Nederland, kan natuurlijk wel met e.e.a. verbonden zijn.

Anderzijds is het evenmin de bedoeling om boodschappen te gaan doen voor eenieder.

Maar goed, als gezegd, ik houd jullie op de hoogte over wat er daar verkrijgbaar is en tegen welke prijzen.

Wellicht tot ziens de 18e in Maarssen!

Groet, Dromer
Dromer

Berichtdoor Pimmelot » 23 jan 2009, 23:25

beste DROMERT je zou mij veel plezier doen met n paar pics van deze W123ers in erbarmelijke staat.Ter aanvulling van mijn still-going-strong dossier.nog steeds erg mager helaas.vrgr.,wim

Pimmelot

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto