MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 21:51

Onderhoud

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Onderhoud

Berichtdoor siko13 » 22 maart 2009, 10:23

Hoi hoi ben ik weer

Vraagje ik moet binnenkort wat onderhoud laten doen aan mijn 230 en woon in de buurt van Helmond/Eindhoven nu ben ik dus op zoek naar iemand of een bedrijfje wat dit voor mijn kan doen aanraaders goed werk voor een goede prijs.....

ik zag op internet Mercedes only iemand ervaring mee ?????
siko13

Re:Onderhoud

Berichtdoor JaapW114 » 22 maart 2009, 10:42

Siko,

Ik ben meerdere keren bij Mercedes Only geweest, niet voor onderhoud maar voor onderdelen. Altijd netjes geholpen, de onderdelen lagen altijd klaar, goed advies en een normale prijs.
Ook als je andere vragen had dan over de onderdelen dan die ik kocht, krijg je een advies over hoe je bepaalde dingen het best kunt aanpakken.
En er staat genoeg bij Ivo, dus zal hij niet snel nee hoeven te verkopen en als je een tijdje met hem heb staan te praten dan weet je snel genoeg dat hij echt wel weet waar hij over praat.
Dus mijn ervaringen zijn positief.

groet,

Jaap<br><br>Post edited by: JaapW114, at: 2009/03/22 11:22
JaapW114

Re:Onderhoud

Berichtdoor siko13 » 23 maart 2009, 10:55

verder niemand tips over waar ik het onderhoud kan laten doen ???

ik heb Mercedes only gesproken en die doen alleen nog maar motoren en versnellingsbakken wegens de drukte<br><br>Post edited by: siko13, at: 2009/03/24 21:56
siko13

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto