[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
onderkant spatborden : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 06:42

onderkant spatborden

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

onderkant spatborden

Berichtdoor mercedes men » 25 okt 2010, 08:04

hoi
op mijn W123 zitten aan de onder kant van de spatborden sierlijsten
ik heb er deze afgehaald en nu zit er op een spatbord verf blazen op ,ik heb deze er af geschuurd.
ik wil de lijsten er weer op monteren,waar kan ik de onderzijde van de spatborden mee bewerken om blaas of roestvorming te voorkomen
groet m m
mercedes men
 


Re:onderkant spatborden

Berichtdoor RenK » 25 okt 2010, 14:19

Hoi,

Een ouderwetse maar goede manier. Vertinnen!
Er zijn potjes te koop van het merk S39 maar dan GEEN soldeervloeistof maar vertinpasta !!!
Ondergrond heel goed schoonmaken en ontvetten met bijv remmenreiniger.
dan tinpasta smeren en warm stoken tot pasta zwarte vlekken gaat geven die drijven op de vloeibare tin.
Met doek licht afwrijven en laten afkoelen. tin laag is dan mooi zilverkleurig.
Kun je schuren, gronden en aflakken. De lak eromheen zal echter ook wel verkleuren maar je bent (voor bijna eeuwig) van de roest af. Pasta met soldeerbrander verhitten niet met bout, die gaat te langzaam en laat meer lak beschadigen dan brander.

Groetend
Kees
RenK
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 84 gasten

cron