[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Ook maar even voorstellen : Even voorstellen - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 21:45

Ook maar even voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Re:Ook maar even voorstellen

Berichtdoor r0bby » 26 okt 2008, 22:50

hoi Dickiedick, mag ik zo vrij zijn om te vragen wat er dan niet in orde was met de groene 200D uit Epe? Hij ziet er van buiten en qua motor prima uit? Wat was er aan de hand?

gr r0bby
r0bby

Berichtdoor DikkieDick » 26 okt 2008, 23:16

Robby,

Dat mag. Hij ziet er ook prima uit, problemen kan ik doorgeven via PM, ze hebben hier al wel in het bericht gestaan, maar verwijder het toch ff.
De nu op de kop getikte blauwe komt oorspronkelijk uit Frankrijk en is van de 1e eigenaar die in 31 jaar tijd alleen maar heeft lopen poetsen. ;-)
De auto ziet er dan ook nagenoeg als nieuw uit van binnen en van buiten (op wat steenslag na).<br><br>Post edited by: DikkieDick, at: 2008/10/27 21:19
DikkieDick

Berichtdoor JantjeV8 » 27 okt 2008, 08:39

Hallo Dick, dan heb je bij toeval nu nog een echt collectorsitem aangeschaft ook. De uitvoering met 220D is erg zeldzaam, zeker in zo'n mooie staat. Die zijn maar kort gemaakt, ik geloof van '76 tot '79, maar weet dat niet precies, iemand zal me wel corrigeren.
Olie lekkage na een servicebeurt??
Het kan van alles zijn, maar erg proffesioneel is het niet, zeker niet voor zo'n bedrijf als D en F probeert te zijn.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor DikkieDick » 27 okt 2008, 13:47

JantjeV8,

Volgens mij heb je gelijk van 76 tot 79. De originele Franse kentekenplaten zijn er ook nog. Leuk voor in de schuur. Betere foto's volgen als ie hier in Gronigen is. Vanochtend het kenteken overgeschreven op mijn naam, zodat het verzekeringstechnisch nu afgedekt is. Mijn pa gaat er vanmiddag mee voor de APK. En dan komt ie a.s. weekend naar Groningen.
Het plaatsen van de gordels was nogal een gesleutel, want echte voorbereidingen daarvoor waren er niet, maar ik wilde ze er perse in hebben, om ook met het gehele gezin lange(re) afstanden te kunnen rijden.
DikkieDick

Berichtdoor DikkieDick » 27 okt 2008, 17:21

Yes, volgens de RDW-site is ie APK-goedgekeurd tot 27-10-2010 (abusievelijk 2008 neergezet). FF mijn vader gebeld en die bleek op het punt te staan om bij de Kwikfit weg te rijden. Dus toch zonder problemen bij de Kwikfit door de APK.<br><br>Post edited by: DikkieDick, at: 2008/10/27 21:17
DikkieDick

Berichtdoor wimada » 27 okt 2008, 21:28

Hoi Dick

Ik denk dat je bedoelt tot 2010 zit nl. 2 jaar keuring op auto's van
30 jaar en ouder. Wel een gave auto zo te zien ,veel plezier ermee

gr Wim
wimada

Berichtdoor wimada » 27 okt 2008, 21:37

Ook maar even voorstellen 2008/10/13 21:16
Hallo,

Volledig nieuw hier. Net de eerste Mercedes aangeschaft, danwel gereserveerd. Moet nog in orde gemaakt worden en zaterdag gaan we hem ophalen.

Een W123 uit 1981 met 100000km op de teller, dus eigenlijk als nieuw. De auto ziet er ook in nagenoeg perfecte staat uit. Bijgesloten foto lijkt wat vreemd bij het linker voorspatbord, maar is een spiegeling zo lijkt het. ;-)

Over mezelf: ben 41 jaar jong en woonachtig met vrouw en kinderen in Groningen.

Huidige oldtimer die in de verkoop gaat is een VW Kever uit 1967. Toch wat minder geschikt voor dagelijks gebruik.

Post edited by: DikkieDick, at: 2008/10/13 21:17
Please note, although no boardcode and smiley buttons are shown, they are still useable
Mvg, Dick

(54-YB-67)

Dick

Ik kan het even niet volgen je sluit af in het eerste kennismakings topic
met het kenteken van de blauwe MB die je nu net hebt gekocht ?
Was je al eerder met deze Benz bezig om te kopen ?
Maakt verder niet uit het is een prachtkar maar kan het even niet volgen.

gr wim
wimada

Berichtdoor DikkieDick » 27 okt 2008, 22:17

Wim,

Nee, ik was bezig met de groene met kenteken 47-XT-FK maar door wat probleempjes is die niet doorgegaan. En vervolgens degene uit de handtekening tegengekomen.
Dat er in mijn 1e bericht ook het kenteken staat van de blauwe MB komt doordat als je de handtekening aanpast het 'ineens' in alle berichten staat, ook alle oude berichten.<br><br>Post edited by: DikkieDick, at: 2008/10/27 22:51
DikkieDick

Berichtdoor DikkieDick » 02 nov 2008, 18:13

Finally is ie in Groningen. Samen met een vriendin en mijn oudste zoon vandaag ff een vriend opgehaald van zijn werk in Veendam dus ff lekker aan het toeren geweest en een paar ploaties gemaakt.

Ook leuk: het originele onderhoudsboekje zit erbij en de wagen is 31 jaar lang bij dezelfde garage in onderhoud geweest (iets ten zuiden van Parijs). Die scan ik nog een keer in.<br><br>Post edited by: DikkieDick, at: 2008/11/02 17:15

DikkieDick

Berichtdoor DikkieDick » 02 nov 2008, 18:14

En ikzelf achter het stuur

DikkieDick

Berichtdoor wwwW123 » 03 nov 2008, 11:22

aha! nog iemand die van de keverliefde naar de Mercedes liefde gaat :-)...maar pas op, je blijft altijd iets keverliefde houden.
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor DikkieDick » 12 apr 2009, 23:21

Heel lang geleden uiteraard alweer dat de groene Benz hier zou komen, maar ging dus niet door. Maar wat zagen we daar vanmiddag rijden? De groene 47-XT-FK bij Emmeloord. Ging richting Emmeloord terwijl wij daar de weg insloegen naar links de N351 op richting Wolvega. Kon helaas niet zo snel reageren om te zwaaien/duiden. Anders nog ff proberen een praatje te maken.

Is het een medelid?
DikkieDick

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen