[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Open dak Mercedes 300D : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 23:44

Open dak Mercedes 300D

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Open dak Mercedes 300D

Berichtdoor lynba001 » 09 jan 2012, 18:36

Hallo,

Ik heb een vraag over een interieurhemel.
Ik heb in mijn 300D een open dak zitten die handmatig geopend kan worden.
Maar nu zit er een interierhemel in waar geen uitsparing inzit voor een open dak.
Nu is mijn vraag: Kan ik in mijn interieurhemel een uitsparing maken zodat ik mijn dak open kan doen??

Alvast bedankt,
Cristian Lijnbach
lynba001
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Open dak Mercedes 300D

Berichtdoor David » 09 jan 2012, 20:46

In principe moet dat kunnen, maar als je nu geen uitsparing in de hemel hebt zitten kom je waarschijnlijk wat onderdelen tekort, zoals het losse stuk hemel dat met het schuifdak naar binnen schuift. Het lijkt me geen gemakkelijke klus om netjes uit te voeren!

Het beste kun je de bestaande hemel voorzichtig losnemen en dan kijken welke verrassingen de vorige eigenaar voor je in petto heeft... Succes!

Gr. David.
David

Keer terug naar Interieur