[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Orion : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 15:39

Orion

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Orion

Berichtdoor Orion » 25 nov 2012, 16:52

Beste Benzers, ik rij dan geen W123 maar kijk graag op de W-site's. Ik zelf rij een 190E uit 1986. Bezit deze wagen 2 jaar en heb onderhand alles vervangen wat je kunt vervangen, of updaten. De meeste van jullie wagens zit vol met opties, en ik was dat gewend van mijn vorige auto. Deze moest dus ook redelijk vol zitten.

-Opties: elect schuifdak, airco, standkachel, 4x elect ramen, orthopedishce stoelen, stoelverwarming, automaat, ABS,
cruise-control etc.

Hoop hier nog het een en ander te kunnen lezen en toevoegen.
Ben meestal aktief uiteraard op het W201 forum.
Orion
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1974
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Orion

Berichtdoor Ralf T » 27 nov 2012, 01:35

Welkom hier!