[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Overgelopen! : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 07:45

Overgelopen!

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Overgelopen!

Berichtdoor Jim » 22 aug 2008, 18:51

In dezelfde stal gebleven, maar wel een ander paard gekozen:
een W124 200td van 1987.
't is er eentje zoals ik ze graag heb: €500 en volop roest! Ik moet toegeven dat hij qua rijconfort mijn W123 moeiteloos overklast. Qua uitstraling daarentegen....

Na de 300TD in afrika te hebben gelaten, wordt nu ook de ouwe 200D verkocht. Jammer, maar ik heb nu eenmaal de ruimte van een T nodig, en 2 auto's houden is me te veel.

Nog een bedankje aan de oprichters, beheerders en berichtenschrijvers van de w123club, ik heb er veel aan gehad! De w124club is (nu nog) een mager beestje in vergelijking met dit forum!

Groet!
Jim

Jim

Re:Overgelopen!

Berichtdoor alex240diesel » 22 aug 2008, 19:53

het is jammer je te zien vertrekken, toch hoop ik dat je bij dit forum betrokken blijft. Veel dingen aan de W124 zijn overeenkomstig in gedachte met de W123 maar vaak verder geevalueerd.

Vind de 124 qua uitstralling inderdaad minder dan de W123 maar denk wel dat ze kwalitatief beter zijn.
alex240diesel

Berichtdoor Hans230CE » 22 aug 2008, 22:51

Wasdanu Jim

Heb je een plastieke Benz gekocht??? Geniet ervan man!!!
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Nico Vliet » 25 aug 2008, 20:20

W124 ook best karretje, heb zelf met plezier een tijd een 260E gereden.
Nico Vliet

Keer terug naar Van alles en nog wat....