Pieter dat moet je doen, zelf ga ik ook voor mezelf beginnen in de airconditioing als ik jouw was zou ik het starterspakket bij de KvK aanvragen dit kost je €7,50 vervolgens moet je een plan maken wat je nodig hebt, via internet zijn proffesionele programma's te downloaden voor je administratie, offertes , klantenbestanden, enz, enz.... je moet eens op
www.logiprint.com kijken hier kun je allerlij folders en visitekaarten laten drukken resultaten zijn er goed (zelf ondervonden)
Maak een reklamepagina in de Classic Trader ivm de poetsmiddelen die staan hier niet veel in namelijk, wat ik als ik jouw was zou doen is naar een pompstation gaan waar je in de auto kan zitten als hij gewassen word op het laats komt dan die droger op je af waar je ogen niet omheen kunnen dit is de plek om reclame op te plakken over je poetsmiddelen op te plakken dmv stickerletters, je telefoonnummer erbij en klaar.
Dit werkt echt volgens mij alleen wel een deal met de pomp houder sluiten natuurlijk, misschien wil hij je produkt wel verkopen als hij voor elke fles een euri krijgt.
Ohja eigenlijk moet je een cabrio hebben voor trouwdagen kan het dak eraf en erop, vinden die bruiden wel leuk denk ik.
Succes Bert<br><br>Bericht gewijzigd door: bertkrijgsman, op: 2007/07/03 20:24