[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Lampje automaat vervangen : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 18:46

Lampje automaat vervangen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Lampje automaat vervangen

Berichtdoor woutadam » 16 feb 2009, 15:55

Wie kan me op weg helpen bij het vervangen van het lampje dat de D, P, N etc. van de automaatbak verlicht?

Dank, Wouter
woutadam

Re:Lampje automaat vervangen

Berichtdoor Hans230CE » 16 feb 2009, 16:41

Wouter

Ik dacht;
Asbak eruit, 2 schroeven los dan het paneel naar achter schuiven; dan zie je bij mijn weten het lampje zitten
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor hcbotje » 16 feb 2009, 16:51

Precies wat Hans230ce zegt.. Ik heb het laatst ook gedaan alleen ik kon niet exact hetzelfde lampje vinden dus ik heb hem vervangen met een 6v (ipv 12v?) exemplaar dus het licht is een beetje zwak maar het werkt wel.. Weet iemand toevallig waar je deze lampjes kan halen?

Hans
hcbotje

Berichtdoor Toyman » 16 feb 2009, 17:22

laatst ook gedaan maar ik moest wel meer los maken te eerste

alle schakelaars die op het middenconsole zitten ,daar na kan je het naar achter schuiven en er uit halen.
dan zie je aan de voor aan de linkerkant het lampje verstopt zitten ongeveer bij het rode puntje <br><br>Post edited by: Toyman, at: 2009/02/16 16:23

Toyman

Berichtdoor woutadam » 16 feb 2009, 18:50

Ik heb daar amper knoppen zitten, da's makkelijk :)
Dank voor de reacties, ik zal 'm morgen vervangen.
woutadam

Berichtdoor hcbotje » 16 feb 2009, 19:41

Ha!

Daar had ik inderdaad niet aan gedacht.. Ik heb er een uit de eerste serie, die heeft daar alleen een gevaren licht.. Oh en een balance voor de speakers (fade voor en achter)
hcbotje

Berichtdoor Hans230CE » 16 feb 2009, 23:42

Als je de zebrano een cm of 3 achteruit schuift kan je het opheffen en de stekkers los trekken; dan zit dat lampie idd daar ergens. Weet ook niet welke, maak er een foto van en ff posten, dan weten we het allemaal, nietwaar!!!
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Interieur