Na een paar maanden lurken ook maar even voorstellen dan.
Sinds eind december ben ik in het bezit van een 200D uit 1977. Ik heb de W123 altijd al een fantastische auto gevonden, als klein jochie vond ik de W123 van de buurman ook al helemaal geweldig (destijds kwamen ze nog nieuw uit de fabriek rollen) Nu ben ik ook in het bezit van zo'n bak en het rijdt geweldig.
Uiteraard zit er wat werk aan, zoals de hoofdkoppelingscilinder, die lekt een beetje. De vorige eigenaar had het wsl niet door want er lag een behoorlijk voetenbadje aan remolie onder de mat. De rotzooi is ondertussen opgeruimd en morgen ligt de nieuwe cilinder op mij te wachten. Verder moet het rubberwerk van de ramen en kofferbak vernieuwd worden. Deze week heb ik het klokkenspel aangepakt, ff wat nieuwe lampjes erin en de km-teller gerepareerd. De wijzer bleek bijna afgebroken te zijn, maar epoxy-hars doet wonderen. Na het lijmen is hij net zo nauwkeurig als de TomTom 80=80 (meer geluk dan wijsheid?)
Verder moet er hier en daar nog wat gebeuren aan het lakwerk (wielkasten, kras op deur enz) maar voor zover ik ondertussen gezien heb, geen schokkende problemen. Ik kan alleen niet achterhalen wat de kleur is (plaatje bij radiateur is verdwenen) ik gok op code 470 Colorado Beige. Iemand een idee?
<br><br>Post edited by: Ids, at: 2009/02/18 20:57