[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Onderdelen catalogus CD : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 21:41

Onderdelen catalogus CD

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Onderdelen catalogus CD

Berichtdoor Jeroen » 15 feb 2009, 19:29

Ik heb het werkplaatshandboek en onderdelencatalogus op CD. Volgens mij staat die bekend als de wis-CD (waarom wis-cd trouwens)

Klopt het dat daar allerlei onderdelen op staan, maar niets van de motor? Of zit ik met mijn neus te kijken?

Jeroen
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Onderdelen catalogus CD

Berichtdoor Brijn » 15 feb 2009, 20:21

WIS staat voor Werkstatt Informations System, of iets in dier voege. Een werkplaatshandboek zouden wij dat noemen: hoe te sleutelen. En op de officiele MB WIS-CD staan geen onderdelen. Je hebt kennelijk een hybride CD.

Bert
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Trouwkoets » 16 feb 2009, 11:31

Het is zoals Bert het zegt.

MB brengt zelf via het MB Classic Centre een EPC (Electronic Parts Catalogue) CD uit van o.a. de W123, kost €80,-. Daar staan geen prijzen op. Complete auto, ook motoren, remmerij enz.
Daarnaast geeft de VDH onderdelen boeken uit, zonder motor remmerij, aandrijving. Ik denk dat jij een ingescande versie hebt van het VDH boek.

Ik heb van de VDH de onderdelenboeken van de sedan en de T, incl. prijslijst van begin 2008. Als iemand deze boeken kan inscannen en kan opslaan op een doorzoekbaar PDF formaat, dan mag de rug er uit worden gesneden.
Trouwkoets

Berichtdoor everttjong » 19 feb 2009, 23:22

ik heb wel een scanner en een laptop , als je in de buurt woont
, ik woon in hoofddorp
everttjong

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto