[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Clignoteur blijft niet hangen! : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 00:02

Clignoteur blijft niet hangen!

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Clignoteur blijft niet hangen!

Berichtdoor Little » 24 jan 2009, 00:30

Hallo Forumleden
Ik heb een probleempje met mijn clignoteurhandel. Als ik naar rechts wil blijft hij niet meer hangen. Naar links heb ik geen probleem. Is er wat aan te doen of wordt het vervangen?
Wie heeft raad?

B.v.d. Arjan uit de Rijnstad <br><br>Post edited by: Semrick, at: 2009/01/23 23:36

Little

Re:Clignoteur blijft niet hangen!

Berichtdoor JaapW114 » 24 jan 2009, 00:38

Dat is een bekend probleem, zwaartekracht.
Zoek even op mini project, staat een hele reparatie handleiding, kompleet met foto's.

groet,

Jaap
JaapW114

Berichtdoor Little » 24 jan 2009, 00:56

Bedankt JaapW114
Ik heb het mini projectje gelezen en denk dat mij dat ook wel moet lukken.
Leuke uitdaging en als het lukt er weer een hoop plezier van.
Bedankt Gr. Arjan

Little

Berichtdoor first200D » 23 feb 2009, 23:16

Hoi,
Als het projectje niet lukt heb ik nog wel een goed werkende voor je.
first200D
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor henklith » 24 feb 2009, 00:59

Voorzichtig met de stekker los maken, als ie uit elkaar valt is het een vreselijk gepuzzel om alle busjes weer op de juiste plek te krijgen, ik weet het zeker, hmmm, eigenlijk had ik dat wel op her blundertoppic kunnen vermelden :o))
groet, Henk.
henklith

Berichtdoor Little » 15 maart 2009, 19:46

Heren bedankt
Ik heb de clignoteur losgemaakt om net zoals het projectje aan te passen maar het bleek dat hij ontzettend vet was.
Alles goed schoongemaakt met wasbenzine en goed schoon- en drooggeblazen met de compressor. Hierna ging hij weer een stuk zwaarder en bleef weer perfect hangen. Hij werkt weer als een nieuwe. Zo zie je maar, iets smeren is niet altijd de juiste oplossing.
Bedankt voor de adviezen
Gr. Arjan

Little

Berichtdoor DonEasy » 20 jul 2009, 04:32

Heb jij die reserve clignoteur nog?

Groet,

Etienne
DonEasy

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 31 aug 2009, 21:03

Hahaha henk! jij ook al? ik heb dat ook eens uit elkaar gehad... eindeloos gepuzzel om dat weer GOED werkend in elkaar te krijgen.... trouwens in mijn geval was het een blunder op een blunder.... had de halve auto gesloopt bij wijze van spreken omdat de ruitenwissers het niet meer deden... De zekering kon het niet zijn... die zag er heel uit... en wat bleek uiteindelijk... juist de zekering was op de polen doorgesleten :S
AdriaanVogelzang

Keer terug naar Interieur