Misschien vinden de oud gedienden het wel weer eens leuk om te weten hoe het nu gaat.
We gaan als de brandweer.
In de 1e 2 maanden van 2009 alweer 50% meer verkoop dan in 2008.
We worden steeds bekender, mede ook door onze sterke troef, een Krauss machine.
Van Krauss Duitsland hebben wij het alleenrecht voor Nederland gekregen, dus da's een opsteker.
Ferm Nederland vind het prachtig wat we zoal doen en geeft ook veel medewerking.
Naast poetsmiddelen hebben we inmiddels ook allerlei schuurmiddelen (tot korrel 4000 zelfs) en we krijgen steeds meer gereedschappen.
Nog steeds halen Gijs en ik geen inkomsten uit de tent, daarom ook dat we ons assortiment makkelijk kunnen uitbreiden.
We kopen steeds groter in ook. Komende vrijdag krijgen we 60 machines binnen van de 180 die we in totaal gekocht hebben.
Ik kan ze alleen niet kwijt, zoals jullie weten doe ik alles vanuit huis, vandaar dat de resterende 120 bij de importeur blijven staan en deze op afroep geleverd worden.
Verder zijn we bezig met de overname van een groothandel. Een mega goed business plan gemaakt, alleen moeten de banken nog ff meewerken,...
En dát is ff lastig nu.
Het betreft een groothandel in reinigingsmiddelen en machines (bijvoorbeeld van die grote vloerboenmachines)
Dat bedrijf willen we combineren met wat we al hebben: GP Cars.
Zoals jullie hebben kunnen lezen staat de 280 voor een erg lage prijs te koop nu. Dit omdat we hard een andere wagen nodig hebben met een beetje meer bergruimte. Overigens zal de wagen op marktplaats duurder geplaatst worden, is dus een buitenkansje voor de W123 clubleden.