door Markparket » 01 maart 2009, 21:07
Hollandscheveld overleden
Vandaag was de ALV van de W114/115club.
Ik was daar samen met Hans en Yvonne ook aanwezig.
Wat zich daar heeft afgespeeld was een klucht van de eerste orde.
Wel een heel slechte klucht, dat dan weer wel.
Er zat al reeds een nieuw bestuur klaar in de startblokken om de club over te nemen, zo leek het wel.
Middels een prachtig in elkaar gezet spreadsheet verhaal door een beamer op een scherm geprojecteerd, werd door de nieuw beoogd voorzitter (de beste man is al sinds afgelopen december lid!) een heel verhaal met betoog over Hollandscheveld neergezet, over Rob en Harm, waar de honden geen brood van lusten.
Een monoloog van wel een uur, waar in duidelijk werd dat de beste man van enige kennis gespeend is, want Rob werd met HoLLewijn aangesproken, etc, etc.
In de begroting werd met geen woord gerept over de tientjesleden en het plan waar Hans en ik maanden mee aan de slag zijn geweest.
Inhoudelijk mocht nergens op ingegaan worden.
Het bestuur heeft het zelfs gepresteerd dat in de notulen is opgenomen dat zij nergens voor verantwoordelijk zijn, in wat voor opzicht dan ook;-)
Om een lang verhaal kort te maken:
Hollandscheveld wordt ontmanteld, er wordt niet meer gesleuteld en zelfs het magazijn wordt opgeheven!
Rest een blaadje, wat ritten en een gasmmel forum....
Aan de mensen die met veel pijn en moeite hun auto's nog rijdende konden houden door de mogelijkheid tot sleutelen wordt niet gedacht.
Persoonlijk denk ik dat de ziel uit de club is getrokken en dat de W114/115club een zeer zware tijd tegemoet gaat.
Uiteraard eindigen hierbij mijn inspanningen voor wat betreft Sleutelclub Hollandscheveld.
De tientjesleden zullen hun geld terug gestort krijgen.
In mijn optiek is er vanmiddag een mooi initiatief vermoord.
Wat mij ook erg heeft gestoken is dat Hans en Yvonne met al hun inspanningen werden afgeserveerd, te erg voor woorden!
Hans en Yvonne: Ik waardeer al jullie inzet WEL heel erg en bedank jullie daar dan ook voor!