[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hulp gezocht bij monteren achterveren 300TD : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 11:30

Hulp gezocht bij monteren achterveren 300TD

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Hulp gezocht bij monteren achterveren 300TD

Berichtdoor Agavengrunn » 01 maart 2009, 19:07

Hallo allemaal,

de rechterachterveer van mijn 300TD is afgebroken. Ik heb inmiddels 2 andere in huis, maar die moeten nog wel gemonteerd worden. Ik heb hier zelf noch de kennis, noch de apparatuur, noch de ruimte voor. Is er iemand die mij hier mee kan en wil helpen? Bij voorkeur beetje in het noorden want ik woon in Groningen.

Ik hoor t wel!

Grt Hendrik
Agavengrunn

Re:Hulp gezocht bij monteren achterveren 300TD

Berichtdoor Wiebren240D » 01 maart 2009, 22:35

Hallo Hendrik

ik wil je wel helpen maar even 2 achterveren vervangen van een kombi is niet geheel zonder risico tenminste als de auto nog niveau regeling heeft dan kan het een gevaarlijk klusje worden wat je in een dag niet klaar krijgt.
maar zit er geen niveau regeling meer op de auto dan is het als het mee zit binnen een paar uur geklaard.

ik hoor wel van hoe en wat
groeten van Wiebren ut Snits Telnr 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Agavengrunn » 02 maart 2009, 16:43

Hoi Wiebren,

ik heb wel niveauregeling. Dus das niet te doen in 1 dag begrijp ik?
Hmmm...dat valt tegen zeg!

Grt Hendrik
Agavengrunn

Berichtdoor wwwW123 » 02 maart 2009, 17:27

hendrik: zie en lees de topics over niveauregeling. probleem is, dat je de natte dempers eraf moet halen en opnieuw vullen, ontluchten enz. ben je wel ff zoet mee ja.
wat voor veren heb je gekocht? van een T? gebruikt?
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
LPG: Nee

Berichtdoor Agavengrunn » 02 maart 2009, 18:01

Hoi,

Ja van een T, gekocht van Rob Holewijn, minimaal gebruikt begreep ik van Job (Topasbrauner).
Agavengrunn

Berichtdoor Topasbrauner » 02 maart 2009, 18:12

Hee Hendrik, oh had jij die veren gekocht. Ja die zijn echt bijna nieuw. kleurtjes zaten er nog op. goede veren!
Topasbrauner

Berichtdoor Wiebren240D » 03 maart 2009, 13:14

Hallo Hendrik

dat word een gevaarlijk klusje.
had ze er door Rob onder laten zetten en zelf mee helpen kon toen nog in Hollndsche Veld.
maar dat is voorbij niks meer aan te doen denk ik.
maar kijk eerst maar eens bij die schokbreekers of die leidingen los willen van de schok breekers zelf want dat is een gevaarlijk klusje de kans is groot dat die afbreeken en dan ben je klaar.
nieuwe leidingen onder de auto door ontluchten en wat niet meer.
ik denk even kontakt opnemen met Mr Ronald Dijkstra in Wier die heeft een brug en heeft hier ervaring mee
zijn telnr 0622053051

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
LPG: Ja

Keer terug naar Techniek