[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hoe monteer ik de armsteun? : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 13:06

Hoe monteer ik de armsteun?

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Hoe monteer ik de armsteun?

Berichtdoor DonEasy » 27 feb 2009, 11:00

Ik heb deze week bij MB Car Parts een nieuwe middenarmsteun besteld en binnen een dag ontvangen. Nu vraag ik me af hoe ik dat ding moet monteren. Ik vole een kuiltje in de bekleding aan de zijkant van de stoel maar durf niet te prikken zonder het zeker te weten. Iemand tips of een handleiding?
DonEasy

Re:Hoe monteer ik de armsteun?

Berichtdoor Hans230CE » 27 feb 2009, 11:11

achterkant eraf, dan zie je aan de rechter zijde waar de steun moet komen, gaatjes maken, steun erop en vastmaken.

Via de zoekfunctie was je erook geraakt en er staan misschien nog wel een paar foto's bij.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor DonEasy » 27 feb 2009, 11:14

Top! Dank voor deze razendsnelle respons. Het forum moet ik nog een beetje leren kennen, ik heb de auto net een week ;-)
DonEasy

Berichtdoor Hans230CE » 27 feb 2009, 23:01

Rijdt lekkerder met armsteun, het "heerlijk" gevoel
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Markparket » 04 maart 2009, 23:28