[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
second opinion : Techniek - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 11:22

second opinion

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re:second opinion

Berichtdoor bartolo66 » 05 maart 2009, 13:20

Ondanks de beperkte kennis in twente ;-) ben je in Enschede natuurlijk ook welkom...
bartolo66

Berichtdoor wwwW123 » 05 maart 2009, 13:26

een jaar garantie? welke bedrijf geeft je dat? ik vind dit zeer schappelijk en denk dat bijna niet 1 bedrijf dat doet. sterker nog; ik weet het zeker. Kan ook bijna niet, want we praten over oldtimers en daar kan altijd opeens wel 's wat defect gaan.
ik zou zelf eerst gewoon bij dat bedrijf langsgaan en kijken wat ze willen en kunnen oplossen.
als daarna enige twijfel bestaat, zou je te rade kunnen gaan bij derden. lijkt me wel zo netjes.
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor UncleBenz » 05 maart 2009, 15:07

Wiebren, ik sla je nummer op in mijn mobiel. Heb 13 weken vakantie in het jaar en kom dan graag een keer naar je toe. Sneek ken ik goed. Heb spullen geleverd aan Hotel Hanenberg en heb zelf nog in Friesland gewoond. In Hallum. Ken je vast wel. Had een geweldige Oma Beppe.

Alvast bedankt voor het aanbod. Zal de dinsdag en vrijdag erbij vermelden.

Groet,

Erik.
UncleBenz

Berichtdoor UncleBenz » 05 maart 2009, 15:15

Ik ken de eigenaar sinds kort en onze kinderen bezoeken dezelfde school. Heb een hele goede auto ingeruild. Hij wil via mij a.h.w. een stukje reclame maken. Probleem is vaak met dit soort mensen: het zijn hele goede verkopers, autofreaks, aardige mensen ...maar niet alles wordt meteen in orde gemaakt. Niet een kwestie van niet willen, maar zo zijn ze nu eenmaal. Weet niet of ik dit juist omschrijf. Bedoel het ook niet negatief. En natuurlijk blijf ik altijd netjes. Maar iemand anders eens naar de auto laten kijken kan volgens mij geen kwaad. Ik als a-technisch persoon voel me dan wat zekerder wanneer ik met de verkoper/eigenaar spreek. Plus, ik steek er wat van op en dat is ook de bedoeling. Daarom zit ik ook op dit forum.

Erik.
UncleBenz

Berichtdoor UncleBenz » 05 maart 2009, 15:16

Bartolo, organiseert de regio Enschede/Hengelo/Almelo wel eens iets?
UncleBenz

Berichtdoor Roel280€ » 05 maart 2009, 16:27

Ik sluit me aan bij Citrobenz. Breng 'm eens naar Klasse Klassiek. Dáár krijg je een keuring waar je U tegen zegt. Weet je gelijk wat er is en gaat komen.
Roel280€

Vorige

Keer terug naar Techniek