[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hollandscheveld overleden : Algemene vragen over jouw auto - 3

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 22:41

Hollandscheveld overleden

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Hollandscheveld overleden

Berichtdoor Markparket » 06 maart 2009, 03:54

Hahaha,

Mooie grappenmakers zijn jullie!!!

Feit is wel dat we nu met het probleem zitten hoe HV te redden!

Vandaag ga ik samen met Hans (van de 115 club) naar Harrie om te kijken wat er nog te redden valt...

Mijns inziens hebben we een 75 leden nodig om het niet alleen financieel te bedruipen (vaste kosten ca € 550,00), maar ook te reserveren voor gereedschappen, onderdelen en dergelijke.

Ik hoop op een positieve respons vanuit deze en de andere clubs!

Ik zeg maar zo: weg is weg en behouden is de kunst!
Markparket

Berichtdoor Trouwkoets » 06 maart 2009, 10:32

Hé Mark. Wat blijft er aan inventaris achter als de W114/W115 club weg gaat? Blijft de brug staan?
- Doe een mailing naar alle leden die in in de buurt wonen
- Ga met de eigenaar praten over verlaging van de huur
- Bedenk eens hoe de W123 club zou kunnen participeren
Trouwkoets

Berichtdoor JaapW114 » 06 maart 2009, 19:02

Hallo Mark,

Kun je niet iets gaan combineren met de mannen van Citroen? Volgens mij zitten daar ook genoeg aktieve leden, of wil je het strikt voor Mercedes houden?
Mij zou het persoonlijk niets uitmaken, in Waarland staat ook van Ford, Daihatsu, Renault tot Peugeot, soms zelfs motoren.
Voor mij is HV niet echt interessant wat de afstand betreft en ik kan in Waarland doen en laten wat ik wil.
Inmiddels begint daar ook een redelijk onderdelen magazijn te ontstaan.

Een paar keer een auto gedemonteerd en Wiebren heeft een paar stellingen vol gelegd met van alles en nog wat.

Maar het leukste van alles is toch om nieuwe mensen te leren kennen, waaruit inmiddels al echte vriendschappen zijn ontstaan, het samen sleutelen, juist om de ervaring die je van elkaar op kunt doen.
Vooral van mensen zoals Wiebren en Govert.

groet,

Jaap
JaapW114

Berichtdoor JantjeV8 » 08 maart 2009, 13:04

Juist Jaap. Maar zoiets kan wel eens qua schaalgrootte uit de hand lopen. Het publiek wordt dan zo breed dat er daardoor meer verschillende visies en meningen bij elkaar komen, iemand van de vaste kern raakt door wat dan ook een tijdje uit beeld en de eerste crisis wordt een feit. Daar kom je weer door heen maar de kans op herhaling blijft. Bijna alles wat te groot wordt maakt dergelijke situaties mee. Zonde voor de fanatieke harde kern.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Wiebren240D » 08 maart 2009, 16:00

Hallo Allemaal

zo is het maar net hoe groter het word hoe meer problemen je krijgt is mijn idee ook hoor.
in Waarland is het nog mooi niet groot is nog te behappen.
2 of 3 autos op een dag is leuk die red zich zelf een ander heeft wat advies nodig en een helpende hand dat vind ik echt mooi.
maar Hollandsche veld is heel wat anders 27 tientjes leden nu al lijkt mij niet gemakkelijk om dat in gooie banen te leiden de meesten willen op zaterdag plek voor 5 autos binnen en buiten nog een een paar dan houd het wel op.

het is niet dat ik mij daarvoor niet in wil zetten maar de ruimte lijkt mij niet gemakkelijk die wil lassen een ander slijpen en ga zo maar door komen denk ik problemen van.

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Markparket » 08 maart 2009, 16:49

Er zitten inderdaad nogal wat haken en ogen aan.
HV is een leuke plek, maar voor mij niet zaligmakend.
We zijn dan ook naar andere locaties aan het kijken.
Wat er wel en niet blijft, dat is een kwestie van onderhandelen.
De bedoeling is om liefst deze week nog een mailing met daarin het een en ander uitgezet, de plannen etc naar de (schattingsgewijs) 750 leden in de noordelijke provincies van de diverse Mercedes clubs te sturen.
Ik blijf erbij dat je meer leden dan exploitatiekosten moet hebben, maar dat het tegelijkertijd ook niet te groot moet groeien.
Wordt vervolgd dus;-)

Enneh: bedankt voor het positief meedenken van U allen!!
Markparket

Berichtdoor JaapW114 » 08 maart 2009, 20:49

Ja, voor te veel schaalgrote valt ook weer wat te zeggen, maar al met al zal het niet mee vallen om dit in goede banen te krijgen.
Ik wens jullie in ieder geval hierbij alle succes.

Jaap
JaapW114

Berichtdoor Markparket » 07 apr 2009, 21:19

HV is afgelopen...

Hier gaan we verder (en hopen dat deze locatie wel levensvatbaar is!

http://w123club.nl/component/option,com ... 22/#101622
Markparket

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto