Beste forummers,
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Mercedes W114, een 280 met automaat en LPG. Omdat ik de W123 ook altijd een erg mooie auto gevonden heb, en omdat ik denk dat er veel technische overeenkomsten zijn met mijn auto, en hoop dat we elkaar wederzijds met technische vragen kunnen helpen, heb ik me ook aangemeld op dit forum.
Ik zit meteen al met het eerste punt dat aan de auto moet gebeuren, het verwijderen/vervangen van de voorveren. Ik heb al even rondgespeurd op het forum en weet inmiddels dat hiervoor echt de Mercedes (of een vergelijkbare) binnenspanner nodig is. Nou is dit nogal een duur gereedschap, en ik vroeg me af of er iemand is (bij voorkeur in de buurt van Delft of Rotterdam) zo'n spanner aan mij zou willen uitlenen?
Uiteraard wordt de set alleen gebruikt zoals door de fabrikant is voorgeschreven, en hoort er een vergoeding in de vorm van een goede fles of krat drank naar keuze bij. Tips of ervaringen met deze klus zijn natuurlijk ook van harte welkom, maar daarvan staan er al een flink aantal op de site.
Alvast hartelijk dank voor een reactie.
Sybolt Wiersma
Delft