[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Vreemde eend in de bijt : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 23:32

Vreemde eend in de bijt

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Vreemde eend in de bijt

Berichtdoor Solo » 13 maart 2009, 21:50

Hallo allemaal.

Ik ben nu een week lang lid, dus het wordt tijd dat ik me even aan iedereen voorstel.

Mijn naam is Mourice van Sintemaartensdijk, en ik ben een collega van ons alle bekende "Hoi Hoi Toontje "
En die heeft mij eigenlijk aangestoken met het zo zeer besmettelijke "Oldtimer-Benz-virus"
Op die manier heb ik mijn Audi V6 Quattro te koop gezet en ben ik gaan shoppen op een oldtimer-Benz.
Ik ben alleen niet met een W123 thuisgekomen, maar met een fraaie W126 280SE uit 1980.
Ik weet het, ik hoor hier dus niet helemaal thuis, maar die W126-club leek me geen klap aan en het forum is daar half niet zo actief als hier bij de W123-club. En aangezien mijn Bens is uitgerust met een M110 motor en allerlij ander vernuft die je ook in de W123 terug vind, heb ik me lekker hier aangemeld.

Ik ben mijn boutenbak nu hard aan het opknappen, Intussen zijn de: achterruitrubber, automatische antenne, centrale deurvergrendeling, Klimatoloog en diverse lekkages al opgelost. Maar er staat nog een fors lijstje open zoals: Andere LPGtank (ringtank), Mono-verwarmingvalve, binnenverlichting en mistlicht voor en achter waar ik nog niet aan uit ben. Dus jullie zullen mij nog wel eens om hulp horen gillen vrees ik.

Hier een paar fotos van de vorige auto en van de Benz vorige week in Zwitserland, Kijk niet naar de velgen, dat zijn de winterbanden die ik van Toontje heb kunnen lenen.

Greetz Solo. <br><br>Post edited by: Solo, at: 2009/03/13 21:03

Solo

Re:Vreemde eend in de bijt

Berichtdoor HuGoBoSs » 13 maart 2009, 22:03

Hoi welkom
en veel plezier met je (tank) 280SE
HuGoBoSs

Berichtdoor Solo » 13 maart 2009, 22:07

En hier dan van de Tank... Bedankt hoor.

Solo

Berichtdoor Markparket » 13 maart 2009, 23:46

Hallo Mourice,

Evengoed welkom hier hoor;-)

Als ik het over Der Tank Von Daimler-Benz heb, dan heb ik het over de W140....
Ga er maar eens naast staan en je weet waarom;-)

Veel plezier hier en van je W126.

Enneh: wordt je ook lid van de vereniging?
Markparket

Berichtdoor Solo » 14 maart 2009, 07:15

En gelijk de Vuur- euhh sneeuwdoop. <br><br>Post edited by: Solo, at: 2009/03/14 06:16

Solo

Berichtdoor Toontje » 14 maart 2009, 08:09

hoi hoi
Kijk das een mooie Benz welkom colega kun je ook nog lid worden van de groep zeeland tenslotte is het ook zeeland waar je woond.
groetjes toontje
oprichter groep zeeland
adoptieveling van de noordstergroep
adoptieveling van de zuiderburen
aanstichter van het kookgebeuren
ook wel de freubelaar genoemd

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Nico Vliet » 14 maart 2009, 11:03

Welkom. Ook mooi hoor zo'n W126. Heb er zelf ooit ook een gehad. Superbak. Gooide er alleen maar ( heel veel ) benzine in en karre maar, spanje, oostenrijk, ding gaf nooit een krimp!
Nico Vliet

Keer terug naar Even voorstellen