door B401 » 15 maart 2009, 15:14
yep, ik had deze week prijs....
woon in centrum van Gent.
ben twee weken druk bezig geweest met een freelance project in Tilburg, en elke dag op en neer (zeer vroeg weg, laat thuis).
vorige donderdagnacht wagen rond 23u geparkeerd (pleintje in de buurt), en om 7u 's ochtends bij de ochtend check mijn maag voelen omkeren natuurlijk.
het vreemde is dat ik al zo'n voorgevoel had toen ik hem achterliet: vrij kleine parkeerplaatsen, en met motorkap beetje moeten overhangen aan trottoir.
en ik dacht nog, ja, dan heb je die etters die daar dan 's nachts passeren, en blijkbaar automatisch niet beter vinden dan met hun handen even loos te gaan.
tis onnozel, en niet zo erg, maar toch deed het echt zeer om het te zien. wat is er nu precies zo leuk om iemands eigendom zo zinloos te vandaliseren??
kan er echt niet bij.
nog beleefd genoeg geweest om ster, veer en kogel netjes in het midden op motorkap achter te laten (*schamper lachje*)
tot zolang ik geen (betaalbare) garage(box) heb gevonden laat ik hem er maar beter af, denk ik dan.
toen ik hem kocht (maart 2008) was ie perfect: intussen na een jaartje buiten op schaarse parkeerplaatsen in de buurt, rechterflank mooie sleutelkras over hele lijn, chroom deurkant bestuurder eigenlijk zwaar beschadigd (vermoedelijk poging tot inbraak), maar blijkbaar helpt mijn opvallend gele stuurslot toch om mensen met foute bedoelingen niet verder op ideeën te brengen.
ik vraag me af, zou je iets kunnen doen, bijvoorbeeld systeem waarbij je de ster onder stroom zet wanneer je hem onbeheerd achter laat?