[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hoofdsteunen voor, op de achterbank maken????? : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 12:57

Hoofdsteunen voor, op de achterbank maken?????

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Hoofdsteunen voor, op de achterbank maken?????

Berichtdoor Jaap 230E » 17 maart 2009, 12:47

Goede middag mede Benz(t)ers,

Is het mogelijk om een setje voor stoel hoofdsteunen op de achterbank te monteren?
D.w.z. het binenwerk / geleidings mechanisme van de voorstoelen in de rugleuning van de achterbank bouwen / monteren of knutselen etc.

Zie uit naar reactie s uit eigen ervaring, want ik zeg maar zo speculeren doen ze op de beurs, en dan weet je het wel.

Mvg,

Jaap
Jaap 230E

Re:Hoofdsteunen voor, op de achterbank maken?????

Berichtdoor Markparket » 17 maart 2009, 13:01

Hoi Jaap,

SJS Carstyling verkoopt via Ebay sets waarmee je de achterbank kunt voorzien van hoodfsteunen, ik meen iets van € 60,00 (zonder hoofdsteunen)
Markparket

Berichtdoor Markparket » 17 maart 2009, 13:25

Markparket

Berichtdoor Semrick » 17 maart 2009, 15:19

Hoi Jaap,

Het kan wel. Hoofdsteunen uit voorstoelen geschikt maken voor de achterbank. Dus als je een bijpassend setje uit voorstoelen op de kop kunt tikken moet je maar eens op de volgende link klikken. (het lijkt al wel weer Sinterklaastijd;-)
http://www.benzgarage.de/technik/fondst ... fault.html

Succes ermee.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Markparket » 17 maart 2009, 23:03

Tjonge Eric,

Heb ik net vanmiddag aan Jaap verteld dat het niet kan, terwijl hij stoelen heeft liggen.....kom jij aan dat het wel kan!!!

Geweldig, weer wat geleerd!!!

Over 10 jaar is dit forum dood, want dan weten we alles;-)

Oh nee, dan gaan we gezellig kleppen;-)
Markparket

Berichtdoor Jaap 230E » 18 maart 2009, 14:11

Hartelijk bedankt,Heeren

Ik heb inderdaad een setje voorstoelen met hoofdsteunen in de goede kleur bekleding op de kop kunnen tikken,dus Erik mede dankzij jou mooie vvisueele verslaglegging gaat dit zeker lukken,had gisteren Lex hierover ook nog benaderd, hij heeft ze onlangs ook op zijn achterbank gemaakt.
Het zal waarschijnlijk een klusje worden in de aankomende winter als de Benz in de stalling overwinterd.

Mvg,

Jaap
Jaap 230E

Keer terug naar Interieur